söndag 11 november 2012

Farsdag och helgen som gått

Vips så hade största delen av denna helg passerat. Fredagens soppbjudning blev mycket lyckad! Jag tog inte en enda bild så jag kan inte bjuda på något smakprov.
Gårdagen spenderades först i sängen med en lååång sovmorgon, strax efter elva var klockan innan vi tog oss upp. Sedan begav vi oss ut på shoppingrunda, Lilly fick ett babygym, en insats till badbaljan för smidigare bad och lite nya kläder. Hon växer så det knakar, nu har vi fått gå in på storlek 62! Det är inte så konstigt att hon är så trött hela tiden, det är jobbigt att växa.
Här är hon vårt trötta lilla hjärtegryn, hon är så fin i sin klänning. Jag kan inte låta bli att tänka på Lisabet i Madicken när jag ser klänningen. Jag vet igentligen inte varför, kanske för att hon alltid hade röd klänning...
Idag firar vi alla pappor. Lillys pappa fick frukost och paket när vi vaknade imorse. Inatt när jag ammade Lilly kom jag på att jag glömt slå in paketet och skriva på kortet. Så klockan 05 imorse var jag upp och gjorde ordning paket och kort så det skulle vara redo på morgonen. Jag får åter igen skylla min glömska på amningshjärnan =P. Nu ska vi åka ut till Holmsund och fira min pappa på farsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar