söndag 18 november 2012

Grått, trist och trött

Det är söndag och så grått och regnigt ute att jag verkligen fick kämpa för att ta mig ur sängen. Jag har haft en liten donna som har varit svår att söva nu två nätter i rad och det börjar ta ut sin rätt.
Igår var sambon ute på galej så jag och Lilly åkte ut till Holmsund. Vi började med att hälsa min fina vän och hennes godbit till son. Vi var ute och gick och stannade till för att leka en sväng. Tyvärr är mobilkamera, mörker och reflexväst ingen vidare kombo så bättre bild har jag inte...
Vi åkte vidare till mina föräldrar och Lilly testade min gamla babysitter som fortfarande finns kvar. Det funkade bara fint även om den var något stor än så länge.
Jag blev bjuden på pasta, kyckling och ädelostsås med päron. Så gott!
Lilly har nu däckat i babysittern (nu passar det att sova minsann) och lämnat den trötta mamman till sitt öde... Tror jag ska passa på att vila lite på soffan jag med.
Ha en fortsatt fin söndag!

1 kommentar:

  1. Tack för besöket igår! Jag tror vi är två som längtar till nästa gång vi ska ses:-D Kram från Linn och Melvin

    SvaraRadera