söndag 25 november 2012

Helgen som gått

Vart tog denna helg vägen? Inte ett blogginlägg har jag hunnit med...
På lördagen hade vi besök hela förmiddagen och på eftermiddagen packade vi in oss i bilen tillsammans med vänner och åkte till Lillarmsjö där vi blev bjuden på middag.
 Lillys mormor var här en sväng på lördagen och snodde lite mystid med vårt lilla hjärta.
Värdparet som vi besökte har bott i Schweiz och bjöd till min stora förtjusning på ostfondue, typisk mat från Schweiz. Det var så spännade att få smaka på något man vanligtvis inte äter eller skulle komma på att laga hemma.
Lilly slog sedan rekord och sov från 01,00 till 05,30 imorse utan att vakna och äta. Ingen var lyckligare än jag som fick sova så många timmar i sträck, det var någon gång i januari det hände senast! Hon är så söt vårt hjärta och hon har de skönaste sovställningarna. Sittandes eller liggandes verkar inte spela någon större roll... hihi.
Söndagkvällen spenderas med att vi tjuvstartat med att griljera en julskinka och jag har kokat (steriliserat) alla delar till amningspumpen. Snacka om kontraster där emellan...

1 kommentar:

  1. Mmm så mycket gott ni mumsat på i helgen. Finaste Lilly skulle jag villa mysa med alla dagar...
    Kram Cathrin

    SvaraRadera