onsdag 14 november 2012

Ny i gymmet

Lilly och jag har tränat idag. Så mycket mer har vi inte haft för oss så jag bjuder på några bilder från det.
 Lilly testade sitt nya gym medan morsan bodyvivade i vardagsrummet.

Hon var inte så road av gymmet speciellt länge och fick därför sitta i babysittern och spana på mig medan jag hoppade runt. Men även det blev tröttsamt efter en stund...
Så hon passade på att ta en tupplur medan jag körde klart mitt pass.
Vi får hoppas det flyter på lika smidigt när hon skall hänga med på lunchträning framöver. Jag måste faktiskt få skryta och säga att det märks att jag höll igång och var aktiv långt in i graviditeten. Konditionen finns fortfarande kvar och är hyfsad. Styrkan kommer tillbaka mer och mer för var gång jag tränar. Jippi säger jag och hoppas jag kan börja leda pass efter jul igen!

2 kommentarer:

  1. Jag måste säga att jag är sjukt imponerad över att du redan tränar och att du har som förhoppning att köra igång igen efter jul, men du är ju också en träningsgalning ;) När du är igång så ska jag ta mig till andra sidan stan och köra ett vive-pass för dig :) Aldrig testat det...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket Zandra! Ja det är en del av mitt liv och jag känner mig inte riktigt hel när jag inte får röra på mig. Jag tror du känner lika så du förstår vad jag menar! Du är så välkommen till oss på Träna närsomhelst!

      Radera