måndag 13 maj 2013

De två dagar som passerat

Sviiiich sviiich så hade några dagar passerat igen.
Söndagen spenderades hemma i trädgården och piff med huset.
Jag har gruvat för att putsa fönsterna hela våren. Men sambon tog tag i det hela och på någon timme hade han putsat alla fönster. Underbart!
Vädret bjöd ju på fantastisk sol igår så jag letade fram en ärvd solhatt åt Lilly som hon var så söt i. Men hon har kommit på hur man tar av den så den fick inte sitta lång stund på huvudet.
Så här förvirrad var jag på kvällens joggingrunda efter att jag sprungit vilse?! Jag och alla småvägar på grubbe går inte ihop. Hade tänkt förlänga min vanliga runda lite och springa ner på en senare avfart ner på strandpromenaden, men det gick sådär...
Kan säga att mellan kilometer 3 och 5 är det total förvirring som råder innan jag hittar ner på strandpromenaden. Men vilken kväll att vara ute på. Vindstilla, lagom varmt och en underbar solnedgång! Att jag dessutom sprang min längsta runda för året är dessutom en bra bonus. Ingen vidare tid, men det skiter jag faktiskt i, 8 km och jag är mer än nöjd. Bådar gott för att jag ska orka nästa veckas storsjölopp som jag ska delta i tillsammans med min kära mor.
 
I övrigt har dagen bjudit på tandläkarbesök = mindre trevligt. Höjdpunkten har helt klart varit ett besök hos min fina vän Emma och hennes fina lilla tjej som är alldeles ny. Bebismys och mammasnack i kvadrat!
Blandat inlägg jag vet, men så blir det ibland!
 
Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar