lördag 4 maj 2013

Trött mamma

Hej på er!
Jag vet inte om det är det faktum att Lilly vaknar alldeles för tidigt i förhållande till när jag lyckas ta mig i säng på kvällarna. Eller om det är den här jä*la pollensäsongen som tar knäcken på mig. En kombination av båda skulle jag tro, men jag är i alla fall galet trött hela tiden. Jag riktigt längtar till sängen. Jag ville bara kika in en snabbis och säga hej.
Jag och Lilly har spenderat eftermiddagen och kvällen ute hos mina föräldrar i Holmsund. När Lilly tog sin eftermiddagslur passade jag på att ta igen mig lite på kökssoffan. Underbart skönt att ligga och vila medan mamma och pappa grejade på med middagen.
Dagens höjdpunkt förutom att bli bjuden på god middag var helt klart den nya leksaken som mamma köpt åt Lilly. Hon spelade med och höll takten till flera sånger med sin nya maraccas. Jag tror minsann det bor en liten musiker i vår lilla tjej =)
På återseende, nu ska jag krypa ner i sängen och förhoppningsvis få njuta av en natts god sömn så hoppas jag att jag är piggare imorgon.
Kram kram
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar