måndag 27 maj 2013

Måndag

Hej!
Jag kikar in lite snabbt och uppdaterar bloggen. De senaste dagarna har gått i ett, utan att vi egentligen har gjort någon jättespeciellt.
Lördagen kom och gick snabbt förbi. Jag hade kvartalsutbildning på iksu och det var lagom kul att spendera den dagen inne med tanke på det fina vädret. Vi grillade här hemma till middag och jag slog halvt ihjäl mig på ett öppet fönster som jag lyckades gå rätt in i...
Ajajaj, vad ont det gjorde. Har haft riktigt ont i huvudet efteråt, men tackar mitt tjocka hår för bra dämpning.
På söndagen fick jag fira min första morsdag, lite speciellt ändå att få vara en del av den dagen. Känns så klart fantastiskt att vara mamma åt denna goa tjej. Min egen mamma fick jag inte fira detta år, som tur är fyller hon är snart så vi får slå ihop och köra dubbelfirande då istället.
Veckan är ganska oplanerad, vi ska njuta av det goa vädret samtidigt som jag ska plugga in lite ny korre inför onsdagens pump. Musiken till bodypump 86 går varm här hemma, i bilen och i öronen innan jag ska sova. Massor med innovationer i denna release så jag ser verkligen fram mot att instruera och se hur det tas emot av deltagarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar