lördag 11 maj 2013

En sån där bra dag

Hej på er!
Jag har haft en så bra dag i dag på alla sätt och vis. Startade dagen med ett energifyllt Bodypump-pass. Knökfullt och härlig energi, jag utmanade alla att lägga på vikt på stången nu när vi är på slutet av detta program. Jag utmanade också på flera låtar och det känns redan,  peppade kanske lite väl mycket för rösten tog helt slut efteråt.
Efter passet var det snabbt hem, matning av barn, snabb dusch och sedan en cykeltur ner på stan för att möta upp mina fina tjejer för långlunch på vezzo (3h!).
Underbart att få rå om varandra när två av dem bor på annan ort. Vi träffas inte så många gånger per år, men när vi väl gör det har vi så mysigt tillsammans. 
  
Vår lilla familj har avslutat dagen med middag på bistro le garage på Umedalen. Jättetrevlig restaurang som är familjevänlig. Lilly var på sitt allra bästa humör och skötte sig så snyggt.
Nu kryper jag upp i soffan och dricker kaffe på maten och njuter av resten av lördagskvällen.
Kram på er bloggläsare 
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar