måndag 6 maj 2013

Måndag

Med risk för att ni kommer tänka negativa tankar om min klädstil visar jag upp en bild då jag har på mig crocs. Jag vet att de kanske är de fulaste som finns, men hur smidigt är det inte att ha när man skall springa ut med blöjpåsen eller som på bilden gå ut och dricka en kopp kaffe på altanen.
Jag har haft en sådan härlig dag i solen. På förmiddagen krattade jag och rensade lite i trädgården medan Lilly sov. Det gäller att passa på att vara ute medan hon sover, jag gissar att hon inte skulle vara allt för nöjd med att bara sitta i vagnen och titta på. Vet ni, jag lovar att jag nästan kunde se hur gräsmattan vart grönare för varje timme idag.
Nu på kvällen har jag varit och tränat och njutit av att bara vara själv. Lilly har fått mysa på med sin pappa medan jag sh'bamat och utmanat mig med lite coreträning i gymmet. Alltså sh'bam, så kul! Snacka om rörelseglädje till max, lätt korre och härlig utstrålning, kanske kanske kanske ska jag utbilda mig? Tål att tänkas på...
Bra start på veckan, hoppas den fortsätter i samma positiva anda.
Kram Kram

1 kommentar:

  1. Tänk vilken vana man har fått. Kollar varje kväll för att se och läsa vad som händer hos er. Vilket charmtroll Lilly är. Vi träffas ju inte så ofta, men i lördags var det jätteskoj att se hur gosig hon är och hur hon har utvecklats. Kram från gammelmormor

    SvaraRadera