onsdag 8 maj 2013

Lata dagar

Jag har inte bloggat på några dagar eftersom jag inte haft så mycket att säga.  Den stora tröttheten förföljer mig hela dagarna och gör så att det inte blir så mycket gjort.  Lilly håller mig så långt borta från djupsömn som bara möjligt på nätterna,  troligen för att hon är lite förkyld.  Vi hoppas på bättring snart så jag får något kul att berätta om.
Våra lediga dagar framöver ska vi pyssla lite med hemmet och trädgården.  Visst är det en underbar årstid nu (bortsett från pollenallergin).
Kram

Uppdatering: ser på prognosen att det vankas regn, vi får se hur det blir med trädgårdsarbete då...

1 kommentar:

  1. Fint med alla blommor!Kanske behövs lite regn så att det blir mindre pollen i luften. Hoppas ni får sova gott i natt.
    Kram Mamma/mormor

    SvaraRadera