tisdag 21 maj 2013

Storsjöloppet

God kväll på er!
Ikväll har jag och min kära mor deltagit i storsjöloppet 6,6 kilometer tillsammans med hennes kollegor. Det gick riktigt bra för mig faktiskt, jag kände mig stark och pigg i benen. Morsan hade lite tungt med astma och pollenkänning men hon tjurade på bra hon också. Vi gick i mål på tid mellan 36 och 38 minuter (jag missade helt att kolla min tid när jag gick i mål, så typsikt). Inte på långa vägar först, men absolut inte sist heller. Vi fick springa om ganska många mitt på varvet och det är bra för egot, plötsligt orkar man lite till, jag känner mig mer än nöjd! Nedan följer lite bilder från kvällen
 Jag och morsan redo för löpning. (tänker inte nämna något om hur blek jag är jämfört med henne)
Morsan grävde fram några gamla löptights som hon fått ärva av mig som jag härmed har ärvt tillbaka, de matchar asbra till mina springskor =)
Efter loppet bjöds det på middagsbuffé ute i det vackra vädret. Riktigt god mat och trevligt sällskap. En riktigt bra kväll, även om själva arrangemanget och deltagarantalet hade kunnat vara lite bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar