söndag 15 juli 2012

Att skriva det första inlägget


Hej och välkommen!

Jag har länge gått och funderat på att starta en blogg, jag är själv en flitig bloggläsare och vill därför bidra till bloggvärden.  Jag tänker mig att min blogg kommer att handla om mig och mitt liv, både stort och smått.
Vem är jag då? 

Jag heter Hanna och är 27 år, jag är från Holmsund men bor nu tillsammans med min sambo i villa på Västerslätt i Umeå. Vi väntar i början av oktober vårt första barn. Jag har nyligen avslutat studier på universitetet här i staden där jag pluggat till personalvetare. Jag jobbar som instruktör i olika träningsformer på ett gym här i staden som passande nog heter Träna, där är jag just nu instruktör i les mills klasser body pump® och body vive®. För tillfället har jag ledigt från instruerandet eftersom jag är gravid och har haft problem med fog-lossningar, men jag försöker träna på egen hand några gånger i veckan för att hålla igång då träning är en viktig del av mitt liv. Förutom träning har jag ett stort intresse för matlagning och tänker mig att bloggen kommer att innehålla en del tips och recept. Hoppas du kommer gilla att följa mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar