onsdag 18 juli 2012

En dag på stranden

Dagen startade med en god smoothie, denna gång med mango, hallon och persika.




Läskande och god och perfekt start på dagen innan jag cyklade iväg till gymmet för lite kondition och ryggträning.



Jag fick ta det lite lugnare än vanligt idag då jag kände lite obehag från bebisen. Men that's life, bara försöka anpassa sig och acceptera att jag är två numera :-)


Jag tränar med pulsklocka och kan ha bra koll på hur hårt jag kör och försöker att inte ligga allt för länge på pulsnivå över 90% av maxpuls nu när jag är gravid.



När jag kom hem slängde jag ihop en wrap från gårdagens middag och packade ner den i strandväskan och hade så tur att Emma, Lars och Sofia följde med mig ut på fläse i Obbola för lite strandhäng.



Vi blev bjuden på middag hemma hos mina föräldrar och det blev grillat med en både vacker och god färskpotatissallad med bland annat granatäpple och fetaost i. Till förätt fick vi varmrökt lax med en otroligt god hemmagjord majonäs till, mums!

Ha en fortsatt fin kväll!





1 kommentar:

  1. Hej, vad mysigt att följa din blogg alldeles från start! Jag vart intresserad när du visade pulsklockan, vill du berätta mer? Jag vart tipsad om att skaffa en nu när jag har så mycket tid och känner för att utmana mig själv, jag vill kunna mäta mina mål =). Vad tycker du om din klocka? Bra/dåligt? Vad bör man tänka på när man ska skaffa en?

    SvaraRadera