torsdag 19 juli 2012

Nya plattor

God förmiddag!

Dagens planer är att vila den något solbrända huden efter veckans attacksolning. Det får bli en sväng till affären och jag ska även en sväng upp till Ersboda för att inhandla motorolja till bilen. Snart är det helt klart ute på gården med nya plattor runt huset och på uppfarten så jag bjuder på en bild från altanen och en på vår entré.


Jag hörde åskmuller för en liten stund sedan och hoppas nästan på regn då vi nyss sått ny gräsmatta och behöver lite (läs mycket) regn så vi slipper köra vattenspridaren hela dagarna.

2 kommentarer:

  1. Hej! Oj vad roligt att du har en blogg så att jag kan få "tjuvkika" på din vardag.
    Du verkar då vara lika fräch och vältränad som jag önskade att jag var..
    Fin mage du har, nu hoppas jag att det blir en liten tös i släkten ;)

    SvaraRadera
  2. Men så snyggt det blev!! Vilken liten sötmage du har:) nu är vi hemma om du får lust att hälsa på! Kram Linn

    SvaraRadera