tisdag 24 juli 2012

Dimma och goda vänner



Dagen har bjudit på en träff med mina vänner och picknick på stranden. Det är så härligt att träffas och prata och umgås och ta igen massa tid. Tyvärr var det ordentlig dimma på stranden men vi hade trevligt ändå.


Kvällen spenderats med att packa och planera inför morgondagens resa till Stockholm. Vi bestämde oss för att flyga och det känns verkligen som rätt beslut just nu. Bebisen trycker på mina lungor så pass att jag börjar förstå hur besvärligt det måste vara att ha astma, sitter mest och flåsar och försöker ta djupa andetag. 
Nu ska vi dricka lite kaffe innan jag somnar sittande i soffan och titta lite på allsången och Ledin. Tänk att han fyller 60år, kan man inte tro när man ser honom.

1 kommentar:

  1. Tack för en trevlig dag och ha en toppen resa till Sthlm:) Kram från mig och Melvin

    SvaraRadera