lördag 21 juli 2012

Dags för kalas!

Hej!

Jag laddar och piffar för att åka ut till Obbola och fira Petter som fyller 30år snart. Ska bli så trevligt att få åka på fest. Sambon jobbar sin sista dag innan semestern så jag hoppas han orkar ansluta lite senare när han är klar med allt fix och trix efter dagens arbete.


Petter skall få ett runt paket och jag kan lova att det inte var det lättaste att slå in, men med lite överseende med knölig botten och topp så tycker jag jag lyckades riktigt bra.



Armen som jag berättade om igår besvärar mig fortfarande, det börjar bli ett riktigt fult blåmärke runt armvecket, nu förstår jag varför det gjorde så ont.
Huset har fått sig en genomkörare med dammsugaren och jag har torkat av golven så nu är det semesterfint här hemma. Jag kan lova att dammsuga heltäckningsmattan i sovrummet när man nyss bytt dammsugarpåse är inte det bästa för onda fogar, men nu är det gjort.



Har velat hit och dit vad jag ska ta för kläder då det blåser kalla nordvindar idag. Det får bli barbent så länge det går och så får jag packa ner något varmt att ta på mig senare till kvällen.

Ha en fin lördagskväll!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar