måndag 23 juli 2012

Dagens träning

En snabbis till gymmet har jag hunnit med idag. Liksom förra gången så fick det bli överkroppsstyrka från bodypump nr 82. Tyvärr så har jag fortfarande ont i armen och ett fult märke efter den misslyckade provtagningen i fredags så jag fick skippa bicepslåten. Men i övrigt gick det bra och jag kände mig stark och pigg.


Jag avslutade med 7 kilometer på crosstrainern för att flåset skulle få sig en omgång.


Svettig och glad efter avslutat träningspass. Jag pluggar in spotify i öronen där jag gjort i ordning massa låtar som passar till konditionsträning och så kör jag ett "spinningpass" på crosstrainern med olika motstånd och tempo på varje låt, funkar toppen tycker jag.

Nu ska jag köra en kylskåpsrensning inför semestern och slänga ihop en god salamipasta till middag, jag får återkomma senare med recept.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar