söndag 15 juli 2012

Första semesterdagen


Första semesterdagen har lagt en bra grund för kommande ledighet. Jag mötte upp Lisa på café göteborg för lunch och lite uppdate.


Lisa i något fel vinkel, men snart har jag säkert lärt mig att rotera bilderna från mobilen....





Sedan cyklade jag med min långa kjol som jag fick hålla upp hela vägen hem för att den inte skulle åka in i hjulet. Väl hemma bestämde jag mig för att ge den långa gräsmattan en omgång. Så nu sitter jag och tar igen mig på altanen en stund. Varmt och svettigt, men jag ska inte klaga på det fina vädret.

 
Ett litet collage av eftermiddagens sysslor

 Nu återstår lite handling på kvantum inför middagen och sen ska jag försöka ta det lugnt och vila mina onda fogar. Hoppas det är någon bra söndagsfilm att slappa i soffan till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar