måndag 30 juli 2012

Motivationshöjare!

Ibland när det känns lite extra tungt att ta sig iväg till gymmet, då brukar jag ta på mig lite extra roliga träningskläder. För mig är en det en grym motivationshöjare att ha roliga, fina eller färgglada kläder på mig när jag tränar. Så idag fick det bli rosa tema på mig när jag skuttade fram på crosstrainern och  i gymmet.




Denna topp beställde jag från fitnessguru i vintras, nu tycker jag den passar lite extra bra när jag tränar i gymmet med magen i vädret =)


Min chef och gymmet jag jobbar på är bäst när det gäller att sponsra med roliga träningskläder. Byxorna (ni får leva med en närbild på baken hihi) är från när vi firade 2 år som nya Träna nu i vår och jackan nedanför fick jag inför les mills super saturday förra året.





Som ni ser är blåmärket kvar, vilket jag kan leva med, men smärtan i biceps skulle jag gärna slippa. Det är i princip omöjligt att träna överkroppen utan att böja och sträcka i armbågsleden, vilket gör jätteont. Hoppas, hoppas, hoppas det går över snart!

Nu håller jag på baka surdegsbröd så vi ska smita iväg på affären medan det jäser en sista gång. Jag ska återkomma om huruvida det blev lyckat eller ej lite senare.

2 kommentarer: