måndag 27 augusti 2012

En dag i bebisens tecken

Dagen har kretsat kring den kommande bebisen, på förmiddagen var vi på koll hos barnmorskan som gick bra. Bebisen ligger som den ska och är fixerad så nu håller jag tummarna för att min hemska andnöd ska bli bättre så jag äntligen kan få ta djupa andetag igen.

 
Vi har nyss kommit hem från vår sista träff med föräldragruppen, idag har fokus legat på det nyfödda barnet och vi har fått veta massor om amning, skorv, bebisbad och mjölkstockning. Känner mig helt fullärd och redo att bli förälder nu... eller inte. Men man lär sig med tiden gissar jag.
 
 
Jag har mellan allt bebisfokus hunnit med en sväng på gymmet. Jag varierar mig inte så mycket tyvärr när det gäller träningen utan håller mig till det jag vet funkar och det jag mår bra av. Överkroppsstyrka från bodypump och en stund på crosstrainern för konditionens skull. Lägg märke till den fina västen vi fick av chefen igår. Lägg också märke till att jag även fick igen dragkedjan över tjockmagen hihi.

2 kommentarer: