onsdag 29 augusti 2012

Mitt i veckan

Halva vardags-veckan har redan gått och jag inleder med två eftermiddagspass på jobbet. Igår var en sådan kväll på jobbet då man knappt han andas mellan samtalen och middagen intogs vid skrivbordet med ett telefonsamtal i örat. Men jag tycker det är rätt så skoj med sådana kvällar, tiden går fort i alla fall. Vi får se om det blir samma tempo i kväll.


Jag bjuder på lite frukostinspiration, dagens fick bli smoothie på havremjölk, banan, trädgårdsbär, blåbär,banan och linfrö. Till det en polar fullkorn med ost, skinka, keso, örtsalt och paprika. Gott med lite variation från den ständigt återkommande morgongröten.

Ha en fortsatt fin onsdag!

1 kommentar:

  1. Va härligt med sådan god frukost. Själv startade jag dagen med frukost på flyget, det är helt ok det också faktiskt.

    SvaraRadera