söndag 12 augusti 2012

Hemma igen!

Jag har precis landat i soffan efter att ha kört hem från Piteå. Även fast vi har haft bra dagar under noliaveckan är det så skönt att komma till sitt eget hem. Jag var duktig och packade upp alla grejor så fort jag kom innanför dörren och slängde in en tvätt i maskinen omgående. Nu har jag hela eftermiddagen och kvällen kvar, sambon kommer inte hem förrann ikväll då de jobbar till 17 och ska sedan packa ihop alla grejor innan de kan börja köra hemåt, de lär knappast vara ensamma på E4 söderut...

Idag var den enda dagen som jag inte varit inne på Noliaområdet, igår arbetade jag faktiskt några timmar i montern så att de andra kunde gå ifrån och käka lunch. Det gick riktigt bra och jag tyckte det var kul, men onda fötter och fogar på kvällen vill jag lova. Jag gjorde också några inköp under gårdagen, jag hittade en hall som jag helt missat tidigare under veckan som kallades hälsans hus, passade mig perfekt.


Jag köpte shampoo som skall vara bra för blonda och torra hår i en ekologisk serie, hoppas de är dryga och bra för de var dyra som attan. Jag shoppade också lite raw food eftersom jag länge tänkt prova på att göra "nyttiga" chokladbollar. Jag shoppade rått kakaopulver, kokosolja och även mullbär som jag tyckte var mycket goda och som jag tror kommer passa toppen på morgongröten.

Nu ska jag åka en snabbis till gymmet, ryggen känns stel efter några timmar i bil och jag tror en stund på crosstrainern gör gott för hela kroppen. Det har inte serverats hälsokost i veckan kan jag lova så det är nog inte helt fel med lite träning ur den synvinkeln heller...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar