tisdag 7 augusti 2012

På annan ort

Igår hade jag en fullspäckad dag med träning, kalas och föräldrautbildning. På kvällen följde jag med sambon till Piteå. Han jobbar på Nolia och jag spenderar veckan här med honom och de andra som hjälper till under mässan.  Dagens uppdrag för mig blir att handla och laga mat åt hungriga mässarbetare.
Företaget hyr ett hus i närheten av mässområdet och det är helt underbart vackert. Jag skulle flytta in direkt om jag kunde, stort och vackert med väldigt smakfull inredning. Det ska bli så trevligt att laga lasange i det stora lantliga köket senare idag.




Ha en underbar dag!

2 kommentarer:

  1. Lät ju inte helt fel, bra du slipper husvagn, hiih :) Och skoj med Nolia!!! Ät langos åt mig :)

    SvaraRadera
  2. Förvånad att människor som har det så fint vill hyra ut! Skulle inte jag ha gjort men bra för er!!! Hoppas lasagnen smakar:)

    SvaraRadera