lördag 4 augusti 2012

En riktig myslördag!

Dagen har bestått av regn och åter regn, luftfuktigheten måste ligga på 95% här hemma hos oss (eller så är det jag som är extra känslig just nu...). Jag var och tränade mitt på dagen och det var så skönt att gå in och träna i stora salen där det finns luftkonditionering, torr och härlig luft.
På eftermiddagen åkte jag ut till E och hennes fina pojkar i Obbola. Vi gjorde pizza tillsammans, såg på OS och mös på hela kvällen. En helt perfekt lördagkväll helt enkelt!


Massor med bus fanns det i båda pojkarna ikväll


Pizza med skinka, salami, champinjoner, knipplök, oliver och mozzarellaost, pojkarna ville ha skinka och räkor på sin halva.


Den blev som väntat urgod, här serverat med ruccola och lite crema di balsamico på toppen.

Nu ska jag krypa isäng innan jag somnar sittande i soffan.

Ha en fortsatt fin helg!

2 kommentarer:

  1. TACK för igår. Idag fick jag sova till 7:20 :) F frågade vart Hanna var och sa att han hann aldrig säga hej då och ge kram. :)

    SvaraRadera
  2. Tack själv fina du! Han är ju bara för söt :-)

    SvaraRadera