onsdag 1 augusti 2012

Glossybox

Igår när vi kom hem låg min första Glossybox i brevlådan. Jag har läst om boxen på olika ställen och blev lite sugen på att prova, så jag har tagit en tre månaders prenumeration. Fem produkter kommer hem en gång i månaden för 139kr. Jag tänkte att det kunde vara ett roligt sätt att testa lite nya produkter utan att behöva betala särskilt mycket för det.




Jag tycker verkligen att de lyckats med att få boxen att kännas spännande och exklusiv genom att den var förpackad så vackert. Nu återstår att testa produkterna och se om det är något i boxen jag gillar. Denna månad innehöll boxen fotsalva, aftersun lotion, ansiktsmask, tandkräm för vitare tänder och något form av nagellack. Tror att fotsalvan kommer bli populär nu när fötterna känns som de genomgått ett marathonlopp varje kväll när jag ska sova.

4 kommentarer:

  1. åhh, jag måste göra en prenumeration på glossybox alltså. Alla verkar ju nöjda !

    SvaraRadera
  2. Just precis beställt hem min första box, tackar för tipset!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul, hoppas nästa månad blir en bra månad då!

      Radera
    2. Kul, hoppas nästa månad blir en bra månad då!

      Radera