onsdag 8 augusti 2012

Langos

Jag har en fin vän som älskar langos, själv har jag aldrig testat på denna delikatess eftersom jag är livrädd för räkor på en varm marknad (ja jag vet att jag är lite väl hispig när det kommer till mat). Men samma fina vän upplyste mig om att det går alldeles utmärkt att köpa en vegetarisk variant, så det gjorde jag idag. Jag vet inte hur jag ska beskriva denna skapelse, sött, salt, friterat... Ja ni förstår själv, det kan inte bli fel =)  Jag kan inte påstå att den var speciellt nyttig, men är det Nolia så är det!



I närheten av huset som vi hyr så finns en liten Icabutik, denna skylt sitter på dörren och jag blev så full i skratt när jag såg den. Det är nog bara i Norrland (eller kanske till och med bara i Norrbotten) man kan hitta en liknande skylt =)


Ha en fortsatt fin kväll!

1 kommentar:

  1. LANGOS ÄR JU SÅÅÅÅÅ GOTT!!! bra att du käkade veg, då var det som att du käkade lite åt mig också :D

    SvaraRadera