söndag 13 januari 2013

3 underbara månader och GRIT dag två

Först av allt en bild på mitt lilla gryn som snackar järnet med oss nu förtiden. Här är hon mitt uppe i att berätta något hon tycker är ytterst intressant, och helt obegripligt för oss. Men söt är hon när hon snackar (skriker) med oss och sina leksaker. Tre underbara månader har hon funnits i våra liv idag <3
Jag bjuder på lite bilder från GRIT- utbildningen dag två. Lite ömma med lika taggade kollegor gav allt även under lördagen.
Chefens make Christian som kör spinning på Träna, numera även godkänd GRIT-instruktör. Alla som presenterade av mina kollegor blev godkända, de har verkligen varit SÅ duktiga. 
 Jag, svettig om näsan efter ett hårt GRIT-pass.
Elias och Marianne två av vinnarna efter en tung tävling i jägarvila (ni vet sitta med 90 graders vinkel i knäleden mot en vägg). Jag var INTE en av de andra vinnarna kan jag säga. Jag försökte köra lite Ingemar Stenmark taktik från mästarnas mästare, och trötta ut ett ben i taget... Men jag har inte riktigt lika hög mjölksyra-tröskel som en gammal slalomåkare kan jag motvilligt erkänna ;-)
Ovan ser ni salen redo för plyo, för när vi var klara med utbildningen fick vi testa på GRIT plyo, som är konditionsvarianten av GRIT (vi har utbildat oss i styrkedelen). Jag var inte med, men mina kollegor tyckte detta var toppenkul och megajobbigt!
Efter utbildningen var det gemensam middag och fest på Mat och Prat. Här är jag tillsammans med min snygga kollega Hanna Li.
 Paulin, Gina och jag
Finingarna Liv och Emma

Vid 22,30 återvände jag till familjelivet efter två underbara dagar i träningens tecken medan mina kollegor drog vidare ut i natten. Det har verkligen varit roligt att vara med på utbildningen. Min lilla tjej är det bästa som någonsin har hänt mig och jag har längtat som en tok hela helgen. Men det har samtidigt varit väldigt roligt för mig att få göra något själv bara för mig.  Å Lilly har haft det så bra hemma med sin pappa. 

4 kommentarer:

  1. Åh vad kul det var att höra lite från utbildningen, jag blir så sjukt taggad när jag läser om det, vill bara köra! Längtar till i mars då det kommer till IKSU på riktigt. (Jag har dock självklart bokat mig på strenght under Blasten, hehe!)
    Även fast du inte kommer köra passet så antar jag att du ändå fått rätt bra med inspiration ändå? Det brukar alltid vara kul att köra någonting man inte är van med, och för en annan instruktör..
    Hoppas du haft en bra helg och spännande att vara ifrån Lilly så länge, skönt på något sätt att veta att det funkar också? Även fast det självklart var jobbigt...
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för dina kommentarer! Vi kommer också lansera i mars (sats har ensamrätt på få lansera först). Det är så inspirerande att gå les mills utbildningar och det är mycket jag tar med mig från denna utb till mina pass.
      Det är verkligen jätteskönt att det har funkat så bra för Lilly att vara med sin pappa. Utvecklande för oss alla tre!

      Radera
  2. Hanna! Vet inte om jag sagt det i något annat forum, men Grattis! Du har ju fått världens gulligaste unge! Så himla kul att se och läsa om dig och lilla tjejen! Hoppas att allt är bra i övrigt och att vi springer på varandra igen snart. Puss! / Jonsson Emma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Emma! Vad kul att du läser bloggen. Hoppas allt är bra med dig med! Hoppas också vi syns snart igen!

      Radera