onsdag 30 januari 2013

Trött mamma

Nu blev det flera dagar mellan inläggen igen... Men jag har helt enkelt inte så mycket att skriva om. Jag är mest trött på kvällarna och orkar på min höjd krascha i soffan efter middag och träningspass. Lilly har fortsatt knorra lite (mycket) på nätterna och vaknar alldeles för ofta och har tappat tutten eller vill ha mat. När man inte får sova mer än 30-45 minuter åt gången mellan 00-05,30 så blir man inte pigg, så är det bara.
Inatt var den bästa natten på länge. Det finns hopp om att återfå goda nattrutiner igen. Yey!
Hon är solstrålen själv när hon väl vaknar till och har sovit klart för natten. Det tandlösa busleendet man får skulle få vilken hårdhudad motorcykelknutte som helst att smälta på sekunden. Helt fantastiskt söt, synd bara att leendet nästan än omöjligt att fånga på bild. Hon har fått för många fotoblixtar i ögonen så varje gång kameran/telefonen åker fram ser hon med förskräckelse på mig. Smart barn det där =)
Idag väntar mammadejt med våra polare Helena och hennes lilla Elsa. Vi ska som vanligt ta oss en prommis. Jag vet dock inte om jag är så sugen när jag tittar ut på vädret... Men som man säger, det finns inga dåliga väder bara dåliga kläder... Eller hur var det nu?

4 kommentarer:

  1. Leendet är helt underbart ju! :D Tack för dejten igår! / Emma Nilsson

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv, så trevligt att få träffa dig!

      Radera
  2. Underbart söt tjej det där! Håll ut ang sömnen Hanna, det kan ju bara bli bättre efter sådana nätter?
    Skönt ändå att du orkar träna och träffa vänner :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för peppen Lotta! Klart det blir bättre.

      Radera