fredag 25 januari 2013

Fredagsmys

Det börjar bli tradition det här med ett sent inlägg på fredagskvällarna. Behöver jag skriva att bridgeblandningen är upphälld och tv:n har visat På spåret? Nä skulle inte tro det, ni känner mig vid det här laget.
Vi har i alla fall haft en så mysig familjedag tillsammans idag. Sambon har varit ledig så vi tog sovmorgon, promenerade ner på stan med vagnen och käkade en rysligt god fetaostmacka på Rost och strosade runt lite innan vi gick hem igen.
När vi kom hem lämnade jag mina darlingar en stund och åkte iväg och hade fredagspump på Träna. Så roligt att så många hade hittat till fredagspasset idag! Jag tog ut mig till max och har haft sköna tröttskakningar i armarna nu under kvällen.
Jag vet inte om jag vågar berätta, men jag har klickat hem ett fynd från campadre även idag. Kampanj på Ugg. Det gick bara inte att motså! Mina lila ugg som jag och sambon stod och köade för länge på utförsäljningen (höggravid som jag var) har verkligen varit SÅ bra. Varma och välanvända, bästa skorna som finns om det är kallt och inte så blött ute. Modellen ovan utlovas vara bättre, passar även vid slask och inte så halkiga. Jag väntar med spänning. Nu ska jag inte gå in på campadre något mer detta halvår, jag lovar!
Jag lämnar er med Lilly som precis har upptäckt att hon har en tunga. Den är ute för jämnan, eller, ja nästan jämt. Annars jobbar hon också ganska hårt på försöka svälja sin hand, helst båda på samma gång. Sötunge!
Hoppas Du får en fantastisk helg!

2 kommentarer:

  1. Verkar som en helt perfekt fredag.
    Hoppas vi ses snart så man får mysa med Lilly lite.
    Kram mamma/mormor

    SvaraRadera
  2. Som en fredag ska vara alltså. du verkat få med allt bra på en och samma dag :)

    SvaraRadera