onsdag 9 januari 2013

Vive och pump

Hur gick det igår på viven?
Jo det gick jättebra! Fullt pass, massa taggade damer/tjejer i alla åldrar och tre peppade instruktörer. Rutinen fanns kvar i kroppen fast det var många månader sedan jag instruerade, det känns skönt att det kom som på beställning. Vive är ett glädjefyllt pass och det känns viktigt att utstråla glädje under passet, jag tror vi lyckades för vi fick många leenden tillbaka. Jag ser redan fram mot nästa vecka då det är dags igen. Tyvärr tog jag ingen bild (jag var nog lite nervös ändå) så ni får viisualisera er en rödblommig (tänk tomatröd) svettig tjej med jordens största leende =)
Idag har jag tränat på nya releasen av bodypump, det är inte helt säkert att jag kommer att köra pump under våren... Men jag tänker att det kan vara bra att kunna programmet om det blir så att jag ska instruera.
Så medan Lilly sov tryggt och vår nya babyövervakare höll koll på läget åt mig (hon sov ute i vagnen, men det har jag ingen bild på) så tränade jag i vardagsrummet. Det är inte optimalt att dra träningsgrejer mellan vardagsrum och garage, det blir många varv man måste springa... Men jag är så glad att jag har det alternativet när jag inte ids åka iväg med Lilly till gymmet. Imorgon blir det vila från allt vad träning heter och ladda upp inför helgens utbildning i GRIT.

1 kommentar:

  1. Spännande med GRIT, det får du recensera efter helgen :)

    SvaraRadera