fredag 11 januari 2013

Första dagen

Första dagen på utbildningen är genomförd, kul och fysiskt utmanande. Jag önskar så klart att jag också skulle kunna bli instruktör i GRIT men fysiska hinder sätter tyvärr stopp.
Någon som inte har några som helst fysiska hinder är min grymma kollega Emma som har spänst som en elitgymnast i benen. Hennes burpees är inte att leka med.
Min generösa chef har tryckt upp träningslinnen åt oss, tänkt så glad man blir av något nytt att träna i. På bilden nedan syns ryggarna på vår fina överdragsjacka som vi fick i julklapp.
Här förbereds manus inför eftermiddagens presentationer.
Vår utbildare Petter är grym! Influgen från Spanien där han just nu bor och arbetar för Les Mills.
När jag kom hem hade sambon lagat en mycket god fredagspasta med biff, champinjoner och ädelost som mer än gärna får följa med i matlådan imorgon.
Å Lilly hon har haft det toppen med sin pappa idag. Jag stannade hemma på morgonen och åkte till utbildningen vid 11 snåret. Lagom många timmar att vara borta från världens finaste tjej!

Nu samlar jag kraft inför morgondagen genom att inta ryggläge i soffan och kika på bästa fredagsunderhållningen, På spåret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar