fredag 4 januari 2013

Fredagsmys

Så var det fredag och helg igen, det blev inte mycket till vardag denna vecka. Men det är ganska skönt med en mjukstart på vardagslivet efter så mycket ledighet. Jag startade morgonen med ett vivepass i vardagsrummet. Nästa vecka ska jag vara med och teama med mina vivekollegor, det blir mitt första pass som jag instruerar sedan i maj (!) jisses vad tiden har gått fort.
Jag och Lilly har haft turen att få umgås med min kära mor två dagar i rad nu. Igår var vi en sväng till Holmsund och idag gick vi en sväng på stan tillsammans. På bilden har vi lite fikapaus på café station så mormodern fick träffa sitt barnbarn i vaket tillstånd en stund.
Till fredagsmiddagen invigde vi våra le creuset-formar i portionsstorlek som sambon fick i julklapp. Mycket gott och roligt sätt att servera potatisgratäng på.
 
Nu ska jag återgå till fredagsmyset, chipsen står på bordet och fredagsfilmen rullar redan på tvn.
 
Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar