tisdag 15 januari 2013

Tisdag

Dagen har bara svichat förbi i rasande tempo. Lilly och jag började dagen med en lunchdate på Rost med min goa vän Emma.
Jag åt en efterlängtad fetaostmacka och vi snackade på om livet och utmaningar som är framför oss. Så mycket spännande som kan hända om det flyter på för oss båda.  
På eftermiddagen kom svärisarna hit med älgköttsoppa. Jag slängde i mig soppa med extra mycket klimp som uppladdning för kvällens bodyvive. Kanske inte den bästa träningsmaten... men gott var det. Lägg märke till min lila topp, den bara skriker bodyvive. Den har samma färg som bollarna och gummibanden vi jobbar med.
Dagens Lilly blir från när vi tränade på att ligga på mage igår. Hon börjar bli riktigt stark nu och orkar ligga längre och längre stunder utan att tappa humöret.
Nu ska jag krypa till kojs så jag och sambon kan lyssna klart på vår ljudbok Sandmannen. Den är så sjukt spännande att jag nästan mår dåligt. Läs den!

1 kommentar:

  1. De där fetsostmackorna går inte av för hackor alltså!

    SvaraRadera