måndag 28 januari 2013

Måndag

Hej på er!
Usel uppdatering i helgen, jag vet. Men det har liksom inte funnits tid. Lördagen ägnades åt planering och genomförande av middagsbjudning med goda vänner. Vi hade så trevligt att jag helt glömde att ta några kort. Middagsbjudningen resulterade i en lite seg söndag. Klockan blev efter 03 innan vi somnade, vilket inte Lilly brydde sig det minsta om när hon vaknade strax före 08, snark. Med en usel och grinig fredagsnatt i bagaget så kan jag inte påstå att sömnkontot har varit väl påfyllt efter helgen. Jag somnade i soffan klockan 21 igår.
Min lilla goding gav mig sovmorgon imorse så nu är jag åter på banan igen, pigg och glad. Precis som hon (nästan) alltid är.
Vi har startat vår vecka med lunchpump. Denna vecka har jag inte fredagspumpen så därför behöver jag ta mig iväg och träna vid andra tillfällen. Sambon åker bort tor-sön så jag kommer inte ha möjlighet att träna som jag brukar. Därför kändes det bra att starta veckan på detta sätt.
Lilly var helt fantastiskt snäll! Jag åkte lite på vinst och förlust och tänkte att gillar hon det inte så får jag helt enkelt lämna passet. Men hon satt lugnt och tittade på mig och sina leksaker en stund innan hon somnade lagom till triceptslåten och sov sedan hela passet. Hon är bara för underbar, nöjd och glad. Jag fick genom lunchpasset chansen att testa några låtar från kommande pass (bodypump 85). Min chef jobbar som utbildare åt les mills och börjar köra de nya programmet lite tidigare. Vissa låtar gillade jag verkligen medan andra kändes konstiga. Men så brukar det alltid vara på nytt pass innan man kommit in i det. Grym musik var det i alla fall, Muse, Pink och en gammal partyklassiker i rhythm of the night.
Nu ska jag gå och hämta Lillymys som precis nu vaknar efter en liten sovstund (2,5h) i vagnen
På återseende snart igen!

4 kommentarer:

  1. Va skönt att hon är så pass duktig att hon kan följa med och träna lite så där ibland. En sådan bebis vill jag också skaffa mig när det väl blir dags. hur fixar man det?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja du Lotta, jag önskar jag hade facit. Hon har helt enkelt en lugn personlighet och är för det mesta nöjd. Jag hoppas det håller i sig!

      Radera
  2. MEN VAD SÄGER DU?! PINK? Är det så att du menar du 85? Eller är ni två releaser före? Jag vart i alla fall SJUKT GLAD när du säger PINK! Himla nöjd vart jag nu! På söndag kör jag BP85 på Blasten, håller tummarna för PINK då ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du har så klart rätt, det är på 85:an jag testat. Last kiss, eller vad den heter på bicepslåten! Hoppas du kommer gilla den!

      Radera