torsdag 24 januari 2013

Uppe med tuppen

God förmiddag!
Här sitter jag med en kopp rykande kaffe i soffan och inväntar att Lillymys ska slå upp sina blå.
Haha, jag han precis skriva meningen klart så började gnölet ute i sovrummet. Jag har i varje fall varit uppe en bra stund redan. Anledningen är inte så smickrande när jag tänker efter...




Jojomen, casall har kampanj på campadre idag. Tänk att det skall krävas rea på träningskläder för att jag ska ta mig upp på morgonen, haha. Lite nytt har jag klickat hem (att jag köpte nya träningskläder på spothuset förra veckan har jag redan förträngt) några toppar och ett par byxor. Jag gillar casall, de har otroligt fina kläder med bra passform och smickrande modeller, men... De är på tok för dyra! Vad passar då bättre än halva priset?  Jag väntar med spänning på leverans om några veckor (fattar inte varför de har så lång leveranstid på campadre?). Att man brukar få skicka tillbaka hälften när man beställer över nätet försöker jag bortse från just nu.
Nu ska jag återgå till morgonmyset med mitt gryn som just nu sitter och vaknar till i sittern här framför mig.
Ha en underbar dag!

2 kommentarer:

  1. Ha Ha ja rea är allt tacksamt :) fint!

    SvaraRadera
  2. Håller fullkomligt med dig, Casall är sjukt dyrt! De har riktigt snygga kläder, har typ bara haft ett linne på grund av priset. Men Nike passar nog mig bäst i passform ändå. Ska bli kul att se vad du klickade hem! Hoppas du blir nöjd!

    SvaraRadera