torsdag 31 januari 2013

Att tycka lite synd om sig själv...

Jag tänker inte ens låtsas att jag inte hellre skulle vilja vara någon annanstans än hemma denna helg. I Stockholm pågår i helgen nike blast ett jättestort träningskonvent som inte skulle sitta fel att delta på. I Göteborg är min kära sambo med sina kollegor på kick-off med däckteam. Vi brukar alltid ha så fantastiskt trevligt på kick-offen och det är verkligen en av årets höjdpunkter. Men detta år stannar jag hemma med Lillymys.
Det är tur att jag bara hade en rad kvar av denna godbit för annars hade jag nog unnat mig en och annan ruta för mycket... hihi. Nä skämt och sido, så illa är det inte, men lite måste man få tycka synd om sig själv.
Jag och Lilly har idag haft den otroliga turen att få bli bjuden på lunch ute i Obbola hos min fina kompis Emma tidigare idag. Vi firade att hon blivit klar med sin utbildning till redovisningsekonom, yey! God mat och trevligt sällskap förgyllde vår dag.

Min underbara dotter har jobbat hela eftermiddagen och kvällen på att äta, suga, äta lite till och dregla på sina leksaker. Hur mycket saliv kan det finnas i ett barn på 7 kilo liksom? Oändligt verkar det som. Jag förstår om ni tröttnar på mina rapporter om henne, men jag kan helt enkelt inte låta bli. Hon är ju bara för underbar! Just nu sussar hon sött i sängen (vi får se hur länge det håller i sig). Jag har hyrt en riktig chick-flick film som jag skall passa på att se nu när vi har pappa/sambofritt här hemma.
Kram på er

1 kommentar:

  1. Jag tröttnar inte på rapporter om Lilly, keep 'em coming. Särskilt när jag jobbar hela helgen!!! / Emma N :)

    SvaraRadera